Investeering:

€ 35,000

Frantsiisitasu:

€ 8,500

Kasutustasu:

5%

Turundustasu:

0%

Üksuste arv

Tasuvusaeg

Lepinguperiood

Tulu lepinguperioodilt:

12 000*

* tulu pärast investeeringu tagasiteenimist (pärast tasuvusaega), kus ei ole arvestatud äriegevuse enda tulude ja kuludega

BAASINFORMATSIOON

Asutamisaasta: 2014

Frantsiisiga alustamise aasta: 2017

Enda opereeritud üksused: 11

Frantsiisitud üksused: 26

Äriüksuste koguarv: 37

Töötajate arv äriüksuse kohta: 2-4

Lepinguperiood: 60 kuud

ONLINE KANALID

Koduleht

YOLE, Hispaania suhkruvaba jäätise ja külmutatud jogurti bränd, on tulemas Eesti turule selleks, et muuta suhtumist külmutatud magustoitudesse. YOLE tähendab uut viisi parema, tervislikuma ja kohusetundlikuma toitumise teel. Ennekõike tähendab YOLE maitset. YOLE retseptid teeb ainulaadseks, et nendes ei ole kahjustatud tervislikkuse nimel maitset.

YOLE frantsiis pakub ärivõimalusi kompromissitu kvaliteediga, suurepärase meeskonnaga ja revolutsioonilise kaubamärgiga, kus on investeeritud uuendusmeelsetesse ja sõbraliku keskkonnaga müügipunktidesse. Täiesti uus tase!

YOLE on käivitanud ambitsioonika laienemisplaani kogu maailmas. Madal investeering, korralik ja kiire kasumlikkus. YOLE tooted on külmutatud magustoidud, millele ei ole lisatud suhkrut, kuid mis maitse poolest konkureerivad suhkrulisandiga juhtivate kaubamärkide toodetega.

Liituge meie jäätise ja külmutatud jogurti uue ajastuga!

Ootame oma tiimi inimesi, kes on põnevil oma turul uue kontseptsiooni väljatöötamist juhtima ning tunnevad kohaliku turu omapärasid ja maitse-eelistusi.
Eeldame frantsiisivõtjatelt võimekust investeerida, arendada ja ellu viia laienemisplaani kogu riigis.
Kasuks tuleb eelnev frantsiisikogemus.

Täielikud frantsiisi juhised: toetame kõigi vajalike käsiraamatute, piltide, videote ja dokumentatsiooniga, et oma keti liikmeid kõrgtasemel koolitada ja aidata neil YOLE-d oma kohalikul turul efektiivselt turustada.
Süsteem ja toimingud on kohandatud riigiti.
Majandamise ja turunduse toetus.
IT-süsteemid müügipunktide haldamise lihtsustamiseks.
Pidev arendustegevus ja uuenev menüü.

Frantsiisitasu:

  • 8,500 eurot kiosk/toiduauto
  • 13,000 eurot suurem müügipunkt

 

Koguinvesteering:

  • 35,000–120,000 eurot üksikule frantsiisivõtjale
  • 100,000–200,000 eurot põhi-frantsiisivõtjale

 

Lingid videotele: https://www.youtube.com/watch?v=MtllGTdKgbc]


Marta Diaz

Müügi- ja äriarenduse juht

Keeled:

Võtke meiega ühendust ja küsige rohkem informatsiooni