Investeering:

€ 120,000

Frantsiisitasu:

€ 0

Kasutustasu:

2-3%

Turundustasu:

0%

Üksuste arv

Tasuvusaeg

Lepinguperiood

Tulu lepinguperioodilt:

12 000*

* tulu pärast investeeringu tagasiteenimist (pärast tasuvusaega), kus ei ole arvestatud äriegevuse enda tulude ja kuludega

BAASINFORMATSIOON

Asutamisaasta: 1989

Frantsiisiga alustamise aasta: 2000

Enda opereeritud üksused: 71

Frantsiisitud üksused: 19

Äriüksuste koguarv: 90

Töötajate arv äriüksuse kohta: 2

Lepinguperiood: 60 kuud

ONLINE KANALID

Koduleht

Solar Company S.A. on üks juhtivaid ja tõhusamaid ettevõtteid Poola rõivaturul.
Solar on Poola moebränd, mis asutati 1989. aastal. Viimase 29 aasta jooksul on Solari meeskond loonud moodsate, enesekindlate naiste kuvandit Poolas ja välismaal. Igal aastal toodab Solar oma kliente silmas pidades üle miljoni eseme täiuslikult kohandatud rõivaid ja aksessuaare, mis on konstrueeritud vastavalt uusimatele suundumustele ja valmistatud kvaliteetsetest kangastest.
Brändi kollektsioonid on loodud professionaalselt aktiivsetele naistele, kes on hingelt noored, hoolitsevad oma välimuse eest ja hindavad pisut ekstravagantset elegantsi. Solari edu põhineb globaalsete suundumuste ühendamisel klientide ootustega.

Solar Company S.A. on huvitatud koostööst frantsiisivõtjatega, kellel on head sotsiaalsed oskused, kes suudavad oma meeskonnas luua lojaalsuse ja koostöövaimu.

Solari kaubamärgi frantsiisipoe pidamiseks peavad kandidaadid omama mitmeaastast kogemust ettevõtte juhtimisel, eelistatavalt rõivaste või sellega seotud valdkonnas, väga head teadmiseid müügitehnikate kohta, aga ka organisatsioonilisi ja juhtimisoskuseid. Samuti loodab Solar, et kandidaadid soovivad nende koolitustel osaleda ning pidevalt täiendada oma teadmisi müügi ja personalijuhtimise alal.

Kuna frantsiisivõtja edu sõltub korralikult korraldatud kauplusest ja kõrgeimal tasemel klienditeenindusest, loodab Solar, et:

  • Frantsiisivõtjal on piisav algkapital, mis võimaldab ettevõtte käivitamist, ning motivatsioon investeerida aega ja raha uue kaubamärgi toomiseks Balti turule;
  • Solari kaubamärgi frantsiisikauplus peab asuma mainekas kaubanduskeskuses või populaarses kultuuripiirkonnas (nt vanalinnas, peamisel kaubatänaval) ja mille sisustus vastab Solari standarditele;
  • Frantsiisivõtja töötajad peaksid olema huvitatud oma oskuste ja teadmiste värskendamisest, laiendamisest ja täiendamisest nii müügi kui ka professionaalse klienditeeninduse osas ning omandatud teadmisi peaksid nad kasutama igapäevases töös.

Mida Solar pakub:

Teadmisi kuidas:

  • Kaupluse opereerimise tõestatud mudelit.

Kaupluse kujundus:

  • Frantsiisiandja poolt lepingu alusel koostatud poe / mööbli kontseptsiooni. Ruumide välimus ja paigutus peab olema 100% kooskõlas Solari standarditega.

Treening:

  • Enne kaupluse avamist töötajate koolitamist klienditeeninduse, müügimeetodite, visuaalse turunduse ja vajalike haldusoskuste alal;
  • Teavet personali värbamise ja töömeetodite kohta.

Visuaalne turustamine:

  • Mannekeenide valmiskujundus, uued atraktiivsed väljapanekud ja näpunäited visuaalse turustamise kohta;
  • Nõustamine ja abi kaupluse sisustuse ja välimuse korraldamisel.

Müügitugi:

  • müüki toetavad materjalid (ostukotid, sildid jne);
  • müügipoliitika;
  • müügiprogramm;
  • kogu keti kaubainfopanga kasutamine müügiprogrammi osana;
  • võimalus teha täiendavaid tellimusi;
  • riietus töötajatele.

Turunduse tugi:

  • Solarile kuuluva logo, märkide ja sümbolite kasutamine;
  • Võimalus saada toetust reklaamimaterjalide ettevalmistamisel spetsialiseeritud reklaamiagentuurist, mis teeb koostööd Solariga;
  • Toetus üldistes kampaaniates, näiteks sooduskampaaniad, püsikliendiprogramm.

www.solar.com.pl


Magdalena Łowczynowska

Franchise Project Manager

Keeled:

Võtke meiega ühendust ja küsige rohkem informatsiooni