Investeering:

€ 22,500

Frantsiisitasu:

€ 1

Kasutustasu:

4,5 %

Turundustasu:

€ 0.00

Üksuste arv

Tasuvusaeg

Lepinguperiood

Tulu lepinguperioodilt:

12 000*

* tulu pärast investeeringu tagasiteenimist (pärast tasuvusaega), kus ei ole arvestatud äriegevuse enda tulude ja kuludega

BAASINFORMATSIOON

Asutamisaasta: 2010

Frantsiisiga alustamise aasta: 2011

Enda opereeritud üksused: 15

Frantsiisitud üksused: 145

Äriüksuste koguarv: 160

Töötajate arv äriüksuse kohta: 8

Lepinguperiood: 60 kuud

ONLINE KANALID

Koduleht

FARFOR on valmistoite ja toitlustust pakkuv rahvusvaheline frantsiisikett.

Bränd asutati Ufas 2010. aastal. Ettevõtte Panyushkin asutaja on Danil Anatolievitš. Danil aimas eelseisvat turudünaamikat ja koostas vastava lähenemisviisi, tehnoloogia ja strateegia abil frantsiisikontseptsiooni.

FARFOR käivitas oma esimese frantsiisiüksuse 2011. aastal ja sai kiiresti tuntuks kaasaegse klienditeenindusega. Ettevõtte esialgne kontseptsioon nägi ette lahendada tolleaegsed turuprobleemid – pikad tarneajad, ebastabiilne toidukvaliteet, ebaadekvaatsed hinnad, korraliku teeninduse puudumine ja nõrk turundus.

2012. aastal käivitati juba restorane 9 linnas, 2013. aastal 6 linnas ja 2014. aastal 14 linnas. Praegu on FARFORi ketis üle 160 söögikoha ja ei kavatseta sellega piirduda.

FARFOR kontseptsioon põhineb neljal põhimõttel/väärtusel:

– KVALITEET

– SOODNE HIND

– KIIRE KOHALETOOMINE

– TÄHELEPANELIK TEENINDUS

10 aasta jooksul on firma omandanud väärtuslikke kogemusi restoranikvaliteediga toidu kohaletoimetamise korraldamisel ja välja töötanud tõhusa ärimudeli. Täna on FARFOR Venemaa turul juhtiv tegija ja plaanib siseneda SRÜ riikidesse ja Euroopasse.

FARFOR pelgalt ei müü frantsiisi, vaid on osaline kõigis protsessides, millega nende frantsiisipartnerid kokku puutuvad. Nende slogan on: „otsime hingelt lähedasi koostööpartnereid, et üheskoos luua edukas äri!“

Brändil puuduvad frantsiisitasud, sest teenitakse võrgustiku (müügikäibe) üldisest kasvust. Ettevõtte globaalsed eesmärgid on valmistada maitsvat toitu ja toimetada see igasse koju. Järgitakse oma töös nelja põhimõtet – kvaliteet, hind, kiire tarne ja hea teenindus – ning see meeldib paljudele.

Pakutavad frantsiisiformaadid:

Dark kitchen
Piiratud menüü – sushi ja pizza. Köök on spetsialiseerunud ainult kohaletoimetamisele, ilma et kliendil oleks võimalik tellimust vormistada või järele tulla. Formaadi eelis on minimaalne avamisinvesteering ja minimaalsed igakuised kulud.

Open kitchen
Menüü – sushi, pizzad, supid, salatid, suupisted. Open kitchen töötab kullerteenusel koos kaasamüügiga. Klient saab tulla müügipunkti või esitada tellimus äppi kaudu ja sellele järgi tulla. Eelis on see, et nähtavus ja kohapeal kaasamüük toimivad reklaamina, bränd muutub kliendile avatuks, see parandab ettevõtte mainet ning toob kaasa müügitulu kasvu.

Street kitchen
Põhimenüü – sushi, pizzad, supid, salatid, suupisted. Lisamenüü – burgerid, pizzad. Street kitchen formaat toimib klassikalisel moel. Klient saab tulla müügipunkti, vormistada tellimuse ja järgi tulla või kohapeal saalis süüa. Eelis on see, et söögikoht muutub mitte ainult kliendile avatuks, vaid ka mugavamaks. Saalis saab pere ja sõpradega mõnusalt aega veeta, see parandab veelgi ettevõtte imidžit, bränd ja saal toimivad reklaamina ning see toob kaasa kõikide tulude kasvu.

  1. Otsime partnereid, kes jagavad meie väärtuseid;
  2. Kes soovivad areneda ja kasvada rahvusvahelises ettevõttes;
  3. Inimesi, kes ei karda väljakutseid;
  4. Partnerid, kes on valmis vallutama oma turusegmendi ja võitma miljonite inimeste südameid.

Meie tugevused on:

  • Meie enda loodud tarkvara “FARFOR ERP”, pilvepõhine süsteem tellimuste vastuvõtmiseks ja töötlemiseks, samuti müügi haldamiseks ja analüüsimiseks;
  • “Tahvelarvuti süsteem” – süsteem, mis automatiseerib tellimuste liikumist köögis, aitab jälgida toidu valmimise kiirust igas faasis;
  • “Deliverer” – kohaletoimetamisteenuse süsteem, jälgib kulleriga tellimuse liikumist kliendini;
  • Koduleht ja mobiilirakendus IOS-ile ja Androidile. Unikaalsed kauplemisplatvormid on täiustatud ja parandatud kasutatavuse ja müügi lisavõimalustega;
  • Turundustugi ja töö sotsiaalvõrgustikes;
  • Bränditud toodete arendus ja tarned peakontorist;
  • Lai menüü ja nutikas reklaam;
  • Uuenduslikud köögilahendused;
  • Kaasaegne disain;
  • Rahvusvaheline kõnekeskus ja pilve-PBX;
  • Tugi raamatupidamises ja juhtimises;
  • Tehniline abi;
  • Kvaliteedi kontroll;
  • Koostöövõrgustik teiste partneritega;
  • “FARFOR” kool. Koolitus kõigis protsessides.

Aitame ja toetame partnerit mitte ainult enne esinduse avamist vaid ka töö ajal oleme alati ühenduses ja lähedal. Ja aitame alati püstitatud eesmärkide saavutamisel.

https://partner.farfor.ru/


Guzel Nugumanova

Brand Manager

Keeled:

Võtke meiega ühendust ja küsige rohkem informatsiooni