Investeering:

€ 30,000

Frantsiisitasu:

€ 20,000

Kasutustasu:

3%

Turundustasu:

0%

Üksuste arv

Tasuvusaeg

Lepinguperiood

Tulu lepinguperioodilt:

12 000*

* tulu pärast investeeringu tagasiteenimist (pärast tasuvusaega), kus ei ole arvestatud äriegevuse enda tulude ja kuludega

BAASINFORMATSIOON

Asutamisaasta: 2011

Frantsiisiga alustamise aasta: 2013

Enda opereeritud üksused: 10

Frantsiisitud üksused: 674

Äriüksuste koguarv: 684

Töötajate arv äriüksuse kohta: 1-2

Lepinguperiood: 60 kuud

ONLINE KANALID

Koduleht

Equivalenza on kvaliteetsed parfümeeriatooted, kosmeetikatooted ja kodus kasutatavad parfüümid taskukohaste hindadega. Parfüümimeistrite meeskond on Equivalenza tooteid hoolikalt valmistanud, kasutades kvaliteetseid essentse ja taimset alkoholi, tagamaks iga üksiku toote tipptase.

Equivalenza ideaalsel frantsiisivõtja kandidaadil on:

  • kaubanduslikud teadmised ja oskused
  • pühendumus klienditeenindusele
  • juhtimissuutlikkus
  • huvi ilutoodete vastu

Equivalenza pakub frantsiisivõtjale:

  • valdkonna juhtivat kaubamärki
  • turunduskampaaniaid ja kauplustesisesed kampaaniaid
  • poeakende kujundamist ja visuaalset turustamist
  • toote lansseerimist
  • jooksvat koolitus
  • IT-tuge
  • klienditeeninduse tuge
  • turunduse ja lojaalsuse tööriistu: kinkekaardid, e-post, turunduskampaaniad, sooduskaardid ja palju muud
  • ülemaailmsed reklaamikampaaniaid
  • piirkonna jälgimise ja juhtimise know-howd
  • näidis regulaarseid esitlusi
  • reklaamikampaaniaid
  • pidevat suhtlust peakontoriga
  • Digitaalset plaani: sotsiaalmeedia, veebireklaamid

Frantsiisivõtja poodide võtmeisikutele pakutakse Equivalenza peakorteris pidevalt koolitust ja tuge inglise keeles. Koolitused toimuvad kaupluste opereerimise, klienditeeninduse, kauplusesisese turustamise, ristmüügi, toodete ja informaatika valdkondades.

Equivalenza pakub kaupluste majandamise juhiseid/juhendeid, mida frantsiisivõtja peab rangelt järgima.

Equivalenza kaupluste asukoht:

  • Ainult suuremate linnade peamistes kohtades.
  • Ideaalne kaupluseruum: 35-50 ruutmeetrit pluss laoruum (10% äripinnast) fassaadiga 4-6 m.

Eduardo Vaz

Director of Expansion

Keeled:

Võtke meiega ühendust ja küsige rohkem informatsiooni