Yum!Brands on edukalt Covidi-järgseid uuendusi rakendanud

Yum!Brands`i aktsia, tuntud frantsiiside Taco Bell, Pizza Hut, KFC ja Habit holdingfirma, on kolmandas kvartalis head tulemust näidanud. Tõenäoliselt on selle taga keskendumine väljaspool äripinda asuvatele müügikanalitele (trend, mis laialdaselt Euroopas ja maailmas jõudu kogub, loe veel), menüüde uuendused ja strateegilised investeeringud digitaaltehnoloogiasse. Ettevõte on rahul tugeva müügiga Põhja-Ameerikas, Ühendkuningriigis ja Austraalias ning paranenud kasumlikkusega Euroopas.

Yum!Brands on näidanud head hoogu ka uute üksuse avamises. 2021. aasta esimese ja teise kvartali jooksul avas ettevõte vastavalt 435 ja 603 uut frantsiisitud söögikohta. KFC avas 2021. aasta teises kvartalis 428 uut üksust, sealhulgas ka Eestis. Taco Bell registreeris 2021. aasta teises kvartalis 91 uut restorani.

Taco Bell ei ole saanud kasu mitte ainult oma kohaloleku laiendamisest, vaid ka lojaalsusprogrammi käivitamisest ning tugevdatud kohalolekust meedias. Uue e-kaubanduse platvormi (KFC) ja mitmekanalilise menüühaldussüsteemi (Pizza Hut) kasutuselevõtt on tõenäoliselt soodustanud veelgi kolmanda kvartali tulemuslikkust.

Yum!Brands söögikohtade koostöö veebipõhise toidu kohaletoimetamise platvormiga Grubhub suurendab jätkuvalt veebimüüki ja kulleriteenuse osakaalu. Ettevõte on klientide kogemuse parandamiseks rakendanud mobiili- ja veebiplatvormidel erinevaid digitaalseid funktsioone kõikidele kliendigruppidele ja kõikide brändide puhul. Frantsiisiandja on töötanud selle nimel, et muuta oma kohaletoimetamisteenused kiiremaks ja mugavamaks ning tulemused on seni olnud üle ootuste positiivsed.

Refereeritud: 27. oktoobri NASDAQ News and Insights

Eestis on Yum! Brands portfelli kuuluva KFC frantsiisivõtjaks Apollo Grupp

Franchising EE

Loe teisi artikleid