Burger King avab Madridis oma esimese 100% taimetoidurestorani

Eelmisel nädalal muutis Burger King oma profiilipildi Twitteris logo vastu, millel oli kirjaviga. Selle asemel, et tuntud värvides “Burger King” kaubamärki rõhutada, oli pildil roheline “Vurger King”. Loomulikult said kõik aru, et tegemist polnud disaineri eksimusega.

Tegemist oli katsetuse ja vihjega keti uuele erimenüüle. Reklaamiks avatakse firma esimene 100% taimetoidu toodetega söögikoht kuuks ajaks Madridis Paseo del Prados.

“Soovime jõuda sel moel inimesteni, kes lähtuvad oma toitumises taimsetest toodetest, kui ka nende inimesteni, kes söövad liha, kuid soovivad oma tarbimist vähendada,” ütles Restaurant Brands International Hispaania ja Portugali peadirektor Borja Hernández de Alba.

Menüüs on kuulsa Whopperi burgeri „võltsitud“ versioon, vegannagitsad ja Long Vegeta, mis on inspireeritud Long Chickenist. Viimase puhul on kasutatud kanaliha imitatsiooni, mis on valmistatud sojast ja nisust ning kui majonees eemaldada, muutub see vegantoiduks.

Bränd kinnitas, et tema taimetoitlaste toodete kvaliteet on suurepärane, kandes V-märgist, kvaliteedimärki, mis näitab, et tooted ei puutu kokku lihaga. Burger King teatab oma pressiteates, et väike, kuid mitte tähtsusetu protsent inimestest on viimastel aastatel hakanud taimetoitlasteks, seega on see pop-up algatus Madridis suurepärane võimalus trendist paar sammu ees püsida.

Artikkel on lühendatult tõlgitud ja tunnuspilt võetud hispaania keelsest Entrepreneur en Español 20. oktoobri postitusest.

Burger King®-i maaletooja ja põhifrantsiisivõtja Balti riikidesse on Tallink Grupp

Franchising EE

Loe teisi artikleid