Peetri Pizza uueneb

Peetri Pizza on vanim ja tuntuim Eesti frantsiisikett. Nende esimene müügipunkt avati 1990. aastal Tallinnas. Praeguseks on nad kasvanud oma 48 pitsa müügikohaga ja 6 Pappa Pizza sõsarbrändiga üle-eestiliseks suurimaks toitlustusketiks.

Peetri Pizza frantsiisimudelit ei võetud kasutusele kohe algaastatel, kuid täna opereerib brändiomanik ise ainult paari üksust: kõik ülejäänud on frantsiisil. Tegemist ei ole pelgalt vanima ja tuntuima Eesti oma frantsiisbrändiga, vaid ka siseriikliku frantsiisinduse teerajaja ja pea ainukese arendajaga.

Peetri Pizza omaniku Marko Pleiatsi sõnul on 2020. aasta frantsiisiketi jaoks märgiline. Olles olnud turul 30 aastat, tähistavad nad seda verstaposti osalise rebrändinguga. Tuleb uusi maitseid, laiendatakse menüüd, luuakse uus tellimus-platvorm. Loodud on uus teenindusstandard ja pitsameistrite akadeemia. Samuti ollakse loomas oma kullerisüsteemi.

 

Uuendatud imidž ja laiem tootevalik on eelduseks Eestist välja liikumisel. Esimene piiritagune Peetri Pizza pizzeria on käivitatud Soomes, Espoos. Kui Eestis tegutsemisel on olnud edu alus kohalike maitsetega arvestamine ning paindlikkus ja koostöö frantsiisivõtjatega suhtlemisel, siis välisturule minnes on võtmeteemadeks pigem omanäolisus, kuid samas rahvusvaheliste reeglite järgimine.

Peetri Pizza ja Pappa Pizza laienevad endiselt ka Eestis. Uusi partnereid (frantsiisivõtjaid) oodatakse Ida-Virumaal, Lääne-Virumaal, Järvamaal, Põlvamaal, Raplamaal.

Peetri Pizza frantsiisi tingimused:
– alginvesteering: kuni 25 000
– frantsiisi lepingutasu: 2000
– kasutustasu: 5% müügitulust
– turundustasu on kasutustasu hulgas

Ideaalne frantsiisivõtja on väikeettevõtja või perefirma, kus omanik(ud) läbib kursused Peetri Pizza pizzameistrite akadeemias ning oskab klientide heameeleks ja töötajatele eeskujuks köögi- ja saalipoolel kaasa lüüa. Eelkõige on see võimalus endale ja oma perele töökoht luua.

Millist tuge frantsiisiandja pakub?
– 30 aastat kogemusi ja teadmisi
– parimaid retsepte pitsade valmistamiseks
– Peetri Pizza 2.0 interjööriuuendust
– uuendatud menüüd
– tugevat turundustuge
– kodulehepõhist tellimus-platvormi ja pizzeria-töölauda
– “sõidan ise kullerit” platvormi
– osalemist Peetri Pizza pitsameistrite akadeemias
– tippkokkadest koosneva tootearendustiimi tuge
– kõik vajalikud käsiraamatud, juhendid ja brändiraamat ärile hooandmiseks ja igapäevaseks kasumlikuks majandamiseks.

FranchisingEE

Loe teisi artikleid