FAFA`S FRANTSIIS

 

Edu Soomes innustas Fafa’st vaatama frantsiisi võimaluste poole. Fafa`s kontseptsioon on kindlalt rahaliselt õigustanud. 2018. aasta andmetel on mügitulu ületanud 20 miljoni euro piiri ning maksude eelne kasum 1.2 miljonit. Müügitulu on aasta aastalt suurenenud 60%, aga samas kulude kasv on olnud suurusjärgu võrra väiksem. Täna on pooled restoranidest enda opereerida, pooled frantsiisitud. Ettevõte näeb edaspidises laienemises ja kasvus just suuremat panustamist frantsiisile.

Soomes on peamiseks frantsiisivõtjaks S-Group. Kellega on sõlmitud leping müügipunktide avamiseks kõikides Soome linnades kus S-Groupil on hotelle.Seetõttu on ka esimene restoran Tallinnas just Viru keskuse S-Groupi hotellis.

 

 

Fafa’s frantsiisikontseptsioon Samasuguse pühendumusega, nagu toitude valik ja klienditeenindus, on Fafa`s loonud ka frantsiisivõtjatele mõeldes oma frantsiisikontseptsiooni. Soovitakse teha koostööd inimestega, kes huvituvad toitlustusest, soovivad saada Fafa`s pere liikmeks ja saada osa Fafa`s edu valemist. Doron Karavani, Fafa`s asutaja, on võtnud riskid enda peale, ise katsetades ja arendades, töötanud välja lihtsa ja toimiva ärikontseptsiooni. Fafa`s frantsiis on praktiliselt kindla peale minek.

Asukoht ja ruum Ideaalne Fafa`s restoran on: F – söögiala: 20–50 m2 F – köök: 20 m2 F – abiruum: 10–20 m2 Fafa’s sobib nii kesklinna kaubandustänavale, suurde kaubanduskeskusesse, kui ka äärelinna elamurajooni või ülikooli kampusesse.

 

Iseloomulikud näitajad F – investeering 80 000—150 000 € F – tüüpiline arve ühe külastaja kohta 12,5 € F – takeaway osakaal 20–40% (kesklinnas kuni 60%)

 

 

Näidisinvesteering F – ruumide remont 30000 – 90000 € F – köögi sisustus 30 000–40 000 € F – mööbel 5 000–20 000 € F – sümboolika 2 000-3 000 € F – kaubavaru 5 000–8 000 €

Näidismüügitulu (Helsingi näitel, ilma käibemaksuta) F – elamurajoonis 700 000 € F – kaubanduskeskuses 1000000 € F – kesklinnas 1 800 000 €

 

 

Frantsiisitasud F – liitumistasu ühe restorani kohta: 10.000 € F – litsentsitasu: 7% müügist F – turundustasu: 3% müügist

Mis frantsiisis sisaldub? F – unikaalne kontseptsioon F – Käsiraamatute komplekt (frantsiisivõtjale, restorani juhile, töötajatele) F – Kergesti äratuntav nimi ja EL registreeritud kaubamärk F – Alustamise väljaõpe F – Jooksev abi ja nõustamine F – Turundusmaterjalid F – Organiseeritud kauba tarned ja logistiline süsteem F – IT süsteem ja tugi

 

Franchising EE

Loe teisi artikleid