Tuntud frantsiisibränd kohendas strateegiat: rõhk suurematel kauplustel ja e-poel

Tuntud frantsiisibränd Zara avas Hispaanias oma kodulinnas La Coruñas uue viiekorruselise poe ning sulges üle linna kõik väiksemad müügikohad.

Uus suur pood, mida võib nimetada ka suuremaks ostukeskuseks, on samaaegselt Zara värske tegevuskava nii-öelda lipulaev. Tuntud frantsiisibränd on nüüd sättinud rõhuasetuse suurematele poodidele ja veebipoe müügile.

Zara plaan on rakendada uut mudelit oma kõikidel turgudel. Nad loodavad, et uus kontseptsioon, mille järgi on kogu kaup ühes suures poes, muudab klientidel valimise mugavamaks ja paneb nad suuremates kogustes ostma. Ühtlasi on nad teadlikud, et klientide ostmisharjumused on muutunud rohkem e-poepõhiseks.

Analüütikud ütlevad, et Zara uus strateegia jätab palju ruumi veebiplatvormi kasvamiseks ja samas annab võimaluse ka kauplusesse kohale minna. Väiksemate poodide sulgemine ning ühe suurema moepoe avamine ei tee sugugi klientide elu kehvemaks, sest need, kes ei soovi kauplusesse kohale minna, saavad ostelda e-poes.

Zara emafirma Inditex, mis on maailma suurim moekaupade jaemüüja, pole veel täpsustanud, kui palju nad selliseid poode lähitulevikus avavad. Küll on nad seda meelt, et tahavad kindlasti poe ja veebipoe teenused omavahel siduda. Nii saavad kliendid näiteks e-poest ostetud tooteid poodi tagastada või sooritada ostu veebis, et ei peaks kohapeal pikas järjekorras seisma.

Franchising EE

Loe teisi artikleid