NelleUlla frantsiis sisenemas Eesti turule

 

NelleUlla kaubamärk, mis on tuntud luksuslike käsitöö šokolaadide poolest, soovib frantsiisina laieneda Eesti turule. „Riias üle aasta edukalt töötanud frantsiisipood on meile tõestanud, et samasugune mudel toimiks hästi ka Eestis,“ kinnitab NelleUlla tegevjuht Laura Sebre.

NelleUlla näeb Eestis frantsiisivõtjana ettevõtjat, kel on varasem jaekaubanduse kogemus, või persooni, kes tõeliselt armastab šokolaadi. Esialgu on plaan leida üks frantsiisivõtja, kes avab üks-kaks frantsiisipoodi Eestis.

Kogenud ettevõtetele võib NelleUlla frantsiis olla lisaäri teiste tegemist kõrval. „Kõik on valmis ja väljatöötatud ning enam ei pea nii palju aega alustamisele kulutama,“ märgib Sebre.

NelleUlla pakub enne avamist ettevõtte Riia tehases väljaõpet, mis sisaldab nii teoreetilist kui ka praktilist osa. Ühtlasi on nad enne poe avamist toeks kõikides küsimustes, mis võivad enne ja ka poe avamisel tekkida. „Meilt saab tuge ja soovitusi näiteks turunduses või selles, kuidas tooteid lettidele kõige atraktiivsemalt asetada,“ lisab Sebre.

Investeeringud tagasi aastaga

NelleUlla frantsiis ei nõua kõrgeid investeeringuid. Algne investeering on 8000 eurot, mis sisaldab 5000 euro eest müügisaali mööblit ning 3000 euro väärtuses esimesi tootevarusid. Investeeringud on võimalik tagasi teenida aastaga. Laura Sebre arvates on see jaekaubanduses keskmisest märgatavalt kiirem võimalus.

NelleUlla müügisaal

 

Parim aeg frantsiisipoe avamiseks on suve algus, sest šokolaadi müümise kõrghooaeg algab sügisel enne jõule. Varasemalt on detsembris olnud müük 3–5 korda suurem. „Riia frantsiisipoe näitel saan öelda, et avades poe mais-juunis, on võimalik investeeringud tagasi teenida isegi detsembri lõpuks,“ väidab Sebre.

Mugav ladustamine ja transport

Suurem osa NelleUlla šokolaadi sortimendist on frantsiisipoes lettidel lahtiselt. „Klient saab poes teha valiku kolmekümne viie erineva pakendamata toote seast,“ kirjeldab Sebre. Kui klient on šokolaaditrühvlid välja valinud, sätib teenindaja need pakendisse.

 

NelleUlla käsitöö šokolaad

 

Müügisaali väljapanek on oma ruutmeetritelt piisavalt suur, et frantsiisivõtjal ei ole tarvis lisaks laoruume omada. Riias on näiteks NelleUlla frantsiisipoe väljapanek seitse ruutmeetrit suur. „See ala on toodetele piisav kaheks kuni neljaks nädalaks, mis tähendab, et väljapanek on kogu aeg täis,“ jagab Sebre värsket kogemust.

Kaup toimetatakse NelleUlla Riia tehasest Eesti poodi vastavalt hooajale kahe nädala kuni kuu jooksul. NelleUlla soovitab küll frantsiisiandjana, millist transpordifirmat valida, kuid frantsiisivõtjal on õigus endal otsustada, kuidas ta transpordi korraldab.

Eriline metsamarjade värskus šokolaadis

NelleUlla šokolaadi kaubamärk on tuntud üle maailma. Täna ekspordib Läti ettevõte oma tooteid rohkem kui kahekümnesse riiki. Kaubamärgi edukuse põhjuseks on omanäolisus: paljudes NelleUlla käsitsi valmistatud šokolaadides on kasutatud põhjamaiseid külmkuivatatud marju. Mustikad, pohlad ja astelpajumarjad annavad šokolaadile kireva värvi ja erilise magushapu maitse.

NelleUlla frantsiis 2

 

NelleUlla ei karda maitsetega katsetada. Nende tootevalikus on ka basiiliku-mango šokolaaditrühvlid või Eesti turule ideaalselt sobivad pohla ja rukkilille lisanditega šokolaadikompvekid. Põhjamaa metsadest inspireeritud motiividega pakendid teevad toote veelgi silmapaistvamaks.

Franchising EE

Loe teisi artikleid