McDonald’s avalikustab oma tulevikuplaanid

McDonald’s tutvustas pikaajalist kasvukava, mille eesmärgiks on luua mobiilne tellimis- ja maksesüsteem 20 000 restoranis 2017. aasta lõpuks. Ettevõtte sõnul võidetakse kvaliteedi, mugavuse ja väärtuse täiustamise abil konkureerivatelt kiirtoidurestoranidelt tagasi suur osa kliente.

Samuti võetakse USA-s kasutusele ka modernsem disain, uuendades selle kaudu nii tellimist letist kui ka lauateenindust. Mobiilne tellimis- ja maksesüsteem võimaldab kliendil nutitelefoni rakenduse abil teha tellimus enne kohaleminemist ette või tellida kaup koju.

McDonald’s plaanib 2017. aasta jooksul USA-s ümber kujundada ligikaudu 650 restorani, mis teeb eelnevalt kaasajastatud müügikohtadega kokku umbes 2500 restorani. 2020. aasta lõpuks kavatseb ettevõte viia muudatused läbi enamikes üksustes.

Ettevõtte tegevdirektori sõnul tuleb püsiva kasvu saavutamiseks pidevalt ligi meelitada uusi kliente, kasutades selleks ära kaubamärgi parimaid võimalusi, milleks on toit, kvaliteet ja kliendikogemus. Ettevõtte arvates võimaldab ainulaadne positsioneerimine saada neil maailma juhtivaks kullerteenuse pakkujaks. Viiel suuremal turul elab umbes 75 % rahvastikust 5 km raadiuses müügikohast.

Digitaalne areng on kõige hiljutisem suund klientide tagasivõitmiseks. Kaasaegsete toitlustusteenuste juures mängib digitaalne areng olulist rolli, suurendades selle abil klientide mugavust ja täites nende ootusi. Sellised lahendused muudavad kiirtoiduketi klientide jaoks ligipääsetavamaks.

Iga-aastane kullerteenuste müük kogu süsteemis on ligi 1 miljard dollarit, hõlmates asukohti, nagu Hiina, Lõuna-Koera ja Singapur. Eelmisel aastal suurenes McDonald’si kullerteenuse äri Hiinas 30 protsendi võrra.

Ettevõtte tegevdirektori sõnul omavad nad julgeid visioone kliendikogemuse parendamiseks ja veelgi parema teeninduse tagamiseks läbi täiustunud tehnoloogia, kvaliteedi ja kullerteenuste mugavamaks muutmise.

Franchising EE

Loe teisi artikleid