Auhinnatud frantsiis soovib siseneda Baltimaade turule

Rahvusvaheline iluteenuseid pakkuv ettevõte DepilConcept otsib ettevõtjaid, kes hakkaksid Balti riikides nahakliiniku frantsiisi juhtima ning selle kontseptsiooni laiendama.

DepilConcept frantsiisivõtja

DepilConcept frantsiis on rohkelt tähelepanu pälvinud, saades teist aastat järjest Poolas aasta naiseliku kaubamärgi tiitli. Aunimetusega tunnustatakse kvaliteetseid tooteid ja teenuseid, mis on mõeldud ka kõige nõudlikumale kaasaegsele naisele. Karvaeemalduse ja valgusravi eksperdina seisis DepilConcept konkursil kõrvuti tuntud kaubamärkidega, nagu Pandora, Mary Kay, Avon, Foreo ja Yonelle.

DepilConcept frantsiis

Portugalis loodud DepilConcept frantsiis on tänaseks saavutanud tugeva positsiooni rahvusvahelisel turul. Portugalis, Brasiilias, Poolas ja Serbias on kokku üle 100 DepilConcepti nahakliiniku. Poolasse jõudis frantsiis 2012. aastal ning nüüdseks teenindab seal kliente 49 kliinikut. Serbias sõlmiti frantsiisileping alles hiljuti ning üsna pea hakatakse sealgi protseduure pakkuma.

DepilConcepti kliinikud pakuvad kõrgekvaliteedilisi ja konkurentsivõimeliste hindadega fotoepilatsiooni, fotonoorenduse ja teisi kaasaegsel valgusravi meetodil põhinevaid protseduure. Kaubamärgi missioon on täiustada inimeste enesehinnangut ja väljanägemist – tänu parimatele tulemustele saavad naised ja mehed nautida oma elus igat hetke.

DepilConcept frantsiisileping

Franchising EE

Loe teisi artikleid